sobota, 22 czerwca 2013

SŁEG NA ORLIKU + WAŻNE INFO :3

Hejson. Moja noga Was pozdrawia :3 SWAG :)) DAĆ WAM OSTATNIĄ SZANSĘ? BO JAK WCHODZĘ NA INNE BLOGI, TO WIDZĘ ŻE MAJĄ KOMENTARZY WIĘCEJ NIŻ OBSERWATORÓW. CZASEM WPADAM W KOMPEKSY I ZAZDROSZCZĘ TYM AUTORKOM, ŻE MAJĄ TAK ODDANYCH CZYTELNIKÓW. SKORO JUŻ TU JESTEŚ TO KOMENTUJ DO CHOLERY, BO NIE ROBIĘ TEGO ZA DARMO.. MOŻE NIE ZA PIENIĄDZE, ALE ZA CZAS. TO JAK? UMOWA STOI? :))
A NA RAZIE PODZIWIAJCIE MOJĄ STOPĘ I NAPÓJ ZWANY SLASHY O SMAKU JABŁKOWYM  :33






10 komentarzy:

Unknown pisze...

Cześć jestem tutaj nową czytelniczką i muszę szczerze powiedzieć, że twój blog jest genialny. Przykro mi, że nie mogłam zacząć wcześniej go czytać i komentować, ale mam nadzieję, że uda mi się to nadrobić. Myślę, że za niedługo pojawi się nowy rozdział będę czekała na niego z niecierpliwością, a na razie życzę Weny.

Unknown pisze...

Fajna noga XD Czekam na rozdział i cieszę się, że dalej piszesz :)

Anonimowy pisze...

Dziekujemy za drugo szanse. KOCHAM CIE xxxxx

Anonimowy pisze...

Dah szansę <33 Uwielbiam bloga :3

Anonimowy pisze...

Jasne więc czekamy na rozdział. +ładna fotka ;3 /Naut

Anonimowy pisze...

To ten pitnego ;D
Daj nam drugą szansę, <3
Czekam na kolejny rozdział. :)

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Tsaa... Te twoje straszenie..
Ach ;D

✝ ¢υρ¢αкє qυєєη ✝ pisze...

Oh i ah nerwy czasem mijają , wiesz cos o tym :3

Liamkowa♥ pisze...

Wiedziałam, ze długo nie wytrzymasz :D
WRACAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
Noo :D