niedziela, 3 marca 2013

Info :3

Hej .;)
Przybywam ze złą wiadomością.. No, dla niektórych może nawet dobrą. Postanowiłam, iż to że piszę, staram się i daję z siebie wszystko już straciło sens. Bloga piszę już od marca roku 2012. Dodałam 21 rozdziałów. Nadal mam tylko po 5 czytelników, reszta to spamowicze, którzy chcą się tylko zareklamować nawet nie czytając notki, dzięki czemu tych ludzi pomijam. Staram się, żeby blog był fajny, żeby opowiadanie przyciągało, ale co z tego jak i tak za to często dostaję jakieś hejty bądź nikt nie chce skomentować mojej pracy. Dla mnie to takie trochę bezsensu, przyznajcie po prostu sami, że ten blog nie ma przyszłości. Nikogo nie obchodzi to wszystko, z wyjątkiem dwóch wspaniałych osób, Beci i Pałliny, które szczerze są zainteresowane moją powieścią i komentują je naprawdę szczerze, a reszta? Reszta mnie nie docenia. Potraficie tylko napisać: "Super. Czekam na next" - to jest właśnie takie coś typu: "Dodam koma. Niech się cieszy" . Nie. Nie na tym to polega. I tak wiem, że to nie ma znaczenia. Opinia jednosłowna to jest coś jak branie człowieka na litość. 
Postanowiłam już, że kończę z blogiem, gdyż wiem, że i tak nikogo to nie obchodzi. Nie mam zamiaru tracić czasu na coś, co jest dla niektórych jak powietrze. Takie coś mogę sobie pisać w Wordzie i też będę mieć satysfakcję. Jestem zadowolona ze swojego bloga, no ale cóż. Mogę być dumna z siebie też na inne sposoby. Więc... Żegnam .<3 Blog zostanie niedługo albo usunięty albo przy moim profilu pojawi się tylko End of ends my story (zakończony). Wolałabym to pierwsze, iż czasem sobie do tego wrócę :3 
Miło było .:)

15 komentarzy:

Aleeeex pisze...

No chyba Cię coś boli!? A ja to co? nie jestem zainteresowana? o wypraszam to sobie. Jak przeczytałam początek tej notki to się załamałam i modliłam się żebyś nie kończyła. Niestety ludzie potrafią zniszczyć czyjąś pracę. Tak dobrą prace i wiele wysiłku jaki włożyłaś w ten blog. Jest mi strasznie smutno, że już nie dowiem się co będzie dalej. ;(

Unknown pisze...

Nieeeee. Ja chociaż pisze te bezsensowne krótkie komentarze to i tak lubię twoje opowiadanie. Wciągnęla mnie historia Tori i to bardzo.

✝ ¢υρ¢αкє qυєєη ✝ pisze...

A kim jesteś? Mam mało czytelników, więc wiem, że ciebie tu jeszcze nie widziałam.

✝ ¢υρ¢αкє qυєєη ✝ pisze...

Tak nagle wszystkich to obchodzi? Jeeej, jakie to dziwne -.- Szkoda, że dopiero teraz niektórzy się ujawniają :(

Anonimowy pisze...

Wiem jak możesz się czuć , rozumiem Cię. Kurcze, nawet nie wiesz jak ja siebie teraz za to winie, z resztą każdy kto przeczytał to info , powinien mieć jakiekolwiek wyrzuty sumienia.
Czy Twoja decyzja jest już tą ostateczną?? Jeśli lubisz to co piszesz, to proszę nie kończ tego bloga, jeśli już to przynajmniej jakiś rozdział ostatni z zakończeniem. Choć przyznam mam głęboką nadzieję, że to jeszcze przemyślisz, bo na pewno jest choć kilka osób które kochają to, co piszesz ;*
Zalazłoby się coś , dzięki czemu Twoja decyzja uległa zmianie??
Czekam na odpowiedź <3

~Karola ^^

Anonimowy pisze...

Dużo osób czyta tylko nie komentuje !
Ja go czytam od daaawna i to najlepszy blog jaki kiedykolwiek czytałam! Nie przestawaj pisać !
Proszę ! Naprawdę super piszesz ! ;)

Anonimowy pisze...

ja go czytam ale nie komentuje ale bardzolubie twój blog i nie chce żebyś go opuszczała szkoda ;(

Anonimowy pisze...

no weź, nie usuwaj! wchodze na tego bloga po pare razy dziennie sprawdzając czy przypadkiem czegoś nie dodałaś i jestem bardzo ciekawa co bedzie sie dalej działo w opowiadaniu ! :) prosze nie usuwaj :c

Unknown pisze...

Kurcze ja zaczęłam czytać wczoraj kiedy tylko miałam czas to czytałam a tu co ;c szkoda że dopiero teraz znalazłam tego bloga.. kurcze a on jest taki niesamowity inny od reszty w innych wszystko zawsze przychodzi tak łatwo a tutaj nasza główna bohaterka ma ciężki charakterek i zapowiadało się tak ciekawie a tu co nie ma nic dalej :/ .
szkoda naprawdę szkoda.
bardzo fajny blog :**
będe co jakiś czas sprawdzać może jednak zmienisz zdanie i coś dodasz :D

Unknown pisze...

Jeżeli uważasz że tak będzie lepiej to zrób jak uważasz. Będę tęsknić.Ale mam nadzieje na zmianę Twego zdania.

Kaja pisze...

No super czyli to że czytałam , chodź tego nie komentowałam to jest tez moja wina tak ?...A na przykład nie daje ci satysfakcji liczba dziennych wejść , lub coś takiego ? Więc w sumie ja też traciłam czas czytając tego bloga bo teraz nie wiem jaki będzie jego koniec a się wciągnęłam czytając go. PROSZĘ NIE USUWAJ GO , PISZ DALEJ !

✝ ¢υρ¢αкє qυєєη ✝ pisze...

Oj kochanie nie płacz :3 liczba wejść nie równa się z liczbą komentarzy.. Jak się okazuje strasznie dużo osób skomentowało, szkoda że widzę te osoby pierwszy raz -.-

Liamkowa♥ pisze...

Alice co z Tobą ? Nie usuwaj goo prosze cię !! No nie wiem co napisać , ludzie zróbcie coś ! Ona nie może go usunąć !


Liamkowa♥

Anonimowy pisze...

Prosze cie nie usuwaj bloga jest swietny odkrylam go wczoraj i przeczytalam rozdzialy siedzialam do 3 w nocy zeby tylko przeczytac co bedzie dalej .blog jedst swietny i nie wiem co dalej z tymi rozdzialami prosze cie nie usuwaj bloga przepraszam za bledy pisze na telefonie

Unknown pisze...

Proszę nie kończ tego bloga jest cudowny, może i czyta to tylko 5 osób, to pisz to tylko dla 5 osób ja mam taki sam problem, ale jak pomyślę, że jeśli przestanę pisać tego bloga to tych 5 czytelników będzie smutnych i dlatego piszę to dla nich :D
Życzę WENY !!!!