niedziela, 1 września 2013

Info

Hej ludziska moje kochane :33 Chłopcy i dziewczęta, staruszkowie i młodzież :>
Jak wszyscy dobrze wiemy, jutro zaczynamy nowy rok szkolny. A co to oznacza? Dużo czasu poświęconego nauce :))
Może mnie często nie być z tego względu, że zaczną się olimpiady bardzo dla mnie ważne i oczywiście nauka, bo to już mój ostatni rok w gimnazjum, więc stawiam na naukę bardzo stanowczo, bo testy :)
Ale to kiedy dodam rozdział to również zależy od Was. Tak że nie wiem jak to będzie, ale jeśli teraz pod ostatnim postem pojawią się te 25 komentarzy to jutro dodam nexta :))
Dzienki za uwagę ;3

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Niestety, ale wątpie w te 25 komentarzy, więc mogłabyś zrobić ten wyjątek? Boże, zabiję się, jaki krótki komentarz:( - Ziallka

Anonimowy pisze...

Hahaha... Ziallka nie zabijaj sie nie chcemy śmierci naszej siostry :)
Elka

Anonimowy pisze...

Jeszcze żyję, także zastanowię się nad twoją propozycją. Ale chyba jednak umre, bo znowu krótko napisane. Papa siostrzyczko, idę po liny. Gdybym jednak się rozmyśliła, to oczekujcie mnie pod kolejnym rozdziałem =D - Ziallka

✝ ¢υρ¢αкє qυєєη ✝ pisze...

rozwalasz mnie, hahahahahahahahhahaah :33

Anonimowy pisze...

Dziękuję :} - Ziallka