wtorek, 1 stycznia 2013

Libster Award. Pytanka :)

Hej. Zostałam właśnie nominowana do Libster Award , nie jest to dla mnie nowość, wcześniej nie przyjmowałam w ogóle tej nominacji, no ale cóż, był to dla mnie śmiech na sali. Ten blog akurat nominowała mi Aleeex, więc... Odpowiem na parę jej pytań. ;D




1. Masz jakieś postanowienie noworoczne? Jak tak to jakie?
   Hm... Czy ja wiem, poprawić oceny .xd

2. Ulubiona piosenka 2012 roku.
  Dużo ich było, jedna z nich to Summertime Sadness - Lana Del Ray .

3. Najlepsze wydarzenie 2012 roku.
  Koniec świata który się nie odbył :)

4. Co robisz w wolnych chwilach?
  Siedzę na Twitterze albo gram na gitarze, piszę piosenki, opowiadania... :-*

5. Ulubiony wykonawca i dlaczego ?
  Nie mam jednego ulubionego. Jeden z nich to Ed Sheeran , dlatego , że śpiewa bardzo zmysłową, delikatną i lekką niekiedy muzykę z dodatkiem rapu, co bardzo mnie przyciąga i zachęca do słuchania. Poza tym Ed jest wspaniałym człowiekiem z wielkim sercem i za to go kocham . xd 

6. Ulubiony zespół i dlaczego?
Oprócz 1D , kocham Bring Me The Horizon - brytyjski zespół death metal i heavy core, lubię ich ponieważ śpiewają o niespełnionej miłości, brutalnym życiu i tolerancji, więc kiedy usłyszałam pierwszy wrzask od razu wiedziałam , że to jest to czego szukam. Amen .;)

7. Wymarzony kraj, w którym chciałabyś zamieszkać i dlaczego?
Marzy mi się Anglia, nie ze względu na One Direction, tylko dlatego, że jest tam dużo kształcących uniwersytetów i szkół, łatwiej byłoby znaleźć pracę i... Miłość? .♥ Łatwiej się tam żyje ;P

8. Ulubiona pora roku i dlaczego?
Lato - po pierwsze nie ma szkoły, po drugie są wakacje, czyli czas gdy mogę robić co chcę, po trzecie: szał zakupowy ;)

9. Co robisz kiedy się nudzisz?
Patrz punkt 4. 

10. Dlaczego założyłaś bloga?
Wena, chęć do pisania i przede wszystkim miłość do One Direction !! .<3

11. Ktoś z twoich znajomych wie o twoim blogu?
Yym... Nie, nie sądzę, z mojego miasta bynajmniej nie, ale za to dużo znajomych z Twittera .xd

Mam nadzieję, że coś się o mnie dowiedzieliście. 


*__*

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Kiedy dodasz następny rozdział czekam ;)

✝ ¢υρ¢αкє qυєєη ✝ pisze...

Niedługo dodam. A kim że ty jesteś anonimku?